Sunday 25 January 2009

3 budak itam !!!!!!!!!..

Inilah muka2 sahahat2 yang aku sayangi...dr kiri nurul jannah shamsuri, norfazlina mohd rahim dan nor shaharina md nor...

sahabatku,
ketahuilah aku benar2 menyayangi kalian,
mungkin aku tidak pernah menunjukkkan rasa kasih itu,
namun, mengerti dan rasailah betapa aku menyayangi kalian seperti diriku..
mungkin dahulu aku mengenali kalian sebagai sahbat, kawan dan teman..
tapi hari ini hanya ALLAH yang tahu apa saja yang ada di hati ini..
aku sendiri tidak sedari kapan waktunya aku berperasaan ini..
tapi aku akur dan akui ALLAH yang menganugerahi perassan kasih sayang ini..

sahabatku,
mungkin aku mengenali kalian,
tapi aku belum mampu mendalami hati kalian,
mungkin aku tahu siapa kalian,
namuan aku belum mampu menjiwai kalian..
mungkin aku hanya seorang teman..
namun aku jua punyai perasaan..


sahabatku,
inilah dari hatiku,
aku yang sering tertanya-tanya...
sudahkah kalian diberitahu ??
sudahkah kalian menerima berita tentang itu ??
pernahkah kalian mendengar ketukan itu ??
pernahkah kalian membalas seruan itu ??

sahabatku,
aku bertanya lagi....
adakah kalian masih bersamaku ?
atau kalian mulai jemu ??
lalu pergi jauh dr hidupku..
aku perlukan kalian,
sebagai inspirasi dan kekuatan,
agar andai aku yang tersalah langkah, kalian perbetulkan...
andai aku terpesong arah, kalian tunjukkan
andai aku terlupa dan leka, kalian ingatkan...
kerna sesungguhnya aku hanya manusia biasa..
juga sama seperti kalian..


sahabatku,
mungkin aku yang bersalah,
mungkin aku yang berdosa,
mungkin aku yang tergesa,
maafkan aku...

sahabatku,
aku tidak ingin kita dipisahkan,
aku tidak rela dipilih kasihkan,
aku tidak sanggup sesiapa keciciran,
aku tidak mahu ada yang ketinggalan,

dengarlah sahabatku,
aku mahu kita beriringan,
berjabat tangan,
menyusun langkah mara kehadapan,
menjadi kuat dan teguh di barisan..

sahabatku,
aku sedih andai suatu hari kita di jalan yang berbeza,
andai suatu ketika kita tidak lagi bersama,
namun aku redha..
itu adalah pilihan dan kehendak kita..
aku pinta dan mohon agar ALLAH satukan hati2 kita ..
agar ALLAH tidak pernah memisahkan kita..
agar ALLAH sentiasa memilih kita..
aku tidak ingin sendirian tanpa kalian..
namun andai itulah jalan yg dipilih...
sesungguhnya aku sentiasa mendokan yang terbaik buat kalian..

sahabatku,
ayuh kita bersama !!!!!!

hanya kerana aku seorang sahabat dan teman...
Norhafizah

No comments:

Post a Comment